Opis
Kancelarijski materijal Zemun Altina.
kao i Galenika, Zemun Polje, Novosadski put, Batajnički drum.
Sve za Vašu kancelariju na jednom mestu! Kod nas ćete pronaći širok asortiman robe visokog kvaliteta po povoljnim cenama. Kancelarijski materijal Zemun Altina oseduje preko hiljadu različitih artikala koji su neophodni za svaku dobro opremljenju kancelariju i neometan rad. Vršimo DOSTAVU, a svi poručeni artikli pronaći će se na Vašoj adresi istog dana ili pak sledećeg.
Iz našeg bogatog asortimana
izdvajamo:
Materijal za štampanje:
– kertridži (sve vrste)
– toneri
– riboni
– termo rolne
– spirale za koričenje
– tabulir
– tabulir obrasci
– papir za štampanje
– fotokopir papir
– folija za koričenje
– folija za plastificiranje
Pribor za pisanje:
– hemijske olovke
– grafitne olovke
– flomasteri
– markeri
– krede
– signiri
Obrasci i poslovne knjige:
– dnevnik blagajne
– otpremnica A5
– nalog uplate/isplate
– račun A5
– nalog za prijem/izdavanje robe
– nota račun A6
– ekspediciona knjiga
– knjiga ulaznih/izlaznih računa
– knjiga inspekcije
– obrasci
– registratori
– fascikle
– izrada kartonskih fascikli
PC oprema:
– optički kompjuterski miševi
– CD
– DVD
– USB (16gb, 32gb)
Ostali kancelarijski pribor:
– selotejp više vrsta
– OHO lepak
– makaze
– spajalice
– kutija za spajalice
– boje za pečate
– ovlaživač
– bušač
– heftalica
– lenjiri
– police i stalci za stolove
– koverte
– rokovnici
– korektori
Kod nas ćete pronaći sve što Vam je potrebno da kompletno i funkcionalno opremite svoj kancelarijski prostor, od spajalica, heftalica i ovlaživača preko koverata, registratora, fascikli pa sve do obrazaca, otpremnica i poslovnih knjiga. U prodaju stavljamo isključivo proverene proizvode. Nudimo Vam vrhunski kvalitet, proizvode vodećih brendova koji će Vam pomoći i olakšati svakodnevne poslove.
Dobro opremljen kancelarijski sto, koji je uredan i snabdeven neophodnim priborom je u današnje vreme neophodan, u smislu da će te biti kreativniji i produktivniji u obavljanju dnevnih zadataka. Mnogi od proizvoda će Vam pomoći u organizaciji poput facikli, registratora koji Vam omogućavaju da poslovnu dokumentaciju čuvate uredno i klasifikovano. Zatim tu su notesi, planeri, rokovnici, stikeri koji Vam omogućavaju bolje planiranje i služe kao podsetnici na određene zadatke. Imamo i veliki broj različitih obrazaca, naloga, nota računa i poslovnih knjiga koji su takođe potrebni u svakodnevnom poslovanju preduzeća. Tu je i veliki izbor kvalitetnog materijala za pisanje, ali i drugog sitnog poslovnog pribora koji ćete svakodnevno koristiti u obavljanju obaveza.
Naše osoblje je iskusno i informisano, tako da Vam u svakom trenutku može pomoći pri odabiru, savetovanju ili informisanju sa ciljem Vašeg adekvatnog odabira proizvoda. Uspešnost našeg poslovanja zasniva se na dobrom odnosu sa našim klijentima, velikom izboru proizvoda, odnosu kvaliteta i cene, ali i na preciznosti i brzini isporuke. Porudžbine primamo telefonom ili preko e mail adrese, te dostavljamo na željenu adresu. Isporuku vršimo u istom danu, ili za sutra. Dakle, poručeni proizvodi će se naći na željenoj adresi u najkraćem roku. Postoji mogućnost odloženog plaćanja do 30 dana.
Kontakt telefon:
063/800-27-02
Svi kvalitetni proizvodi na jednom mestu!
Vaš Kancelarijski materijal Zemun Altina.
Mapa
Posećeno 1282 puta, 2 Današnje posete